INFO

ul. Szkolna 5,
48-118 Lisięcice

Dzień chłopca

Na koniec miesiąca przypada dzień chłopca - dziewczyny czy pamiętacie?

Czytaj więcej
Business person
Administrator

To już ostatni dzień naszego rajdu. Od rana zapowiadał się super. Nie było gorąco, ale też nie było zimno. Rano jak zwykle śniadanie i ruszamy. Jedziemy przez Wolński Park Narodowy. Bardzo szybko jesteśmy w Międzyzdrojach. Jeszcze przed Kościołem idziemy na słynną "aleję gwiazd". Po kościele dowiadujemy się, że już na 13 mamy obiad. Trasę do Świnoujścia musimy pokonać w ekspresowym tempie. Nie udało się jesteśmy dopiero na obiedzie o 14.00. Wszystko przez prom, na który musieliśmy czekać. Po obiedzie szybkie tempo jesteśmy na parkingu gdzie czeka na nas autokar. Pakowanie, ładowanie rowerów na samochód o o godz. 16.30 wyruszamy w drogę powrotną do domu.

Podsumowanie:

Przejechaliśmy 573 km - od Malborka do Świnoujścia, średnio 44 km na dzień, w dniach 28.05 - 9. 06.2019r. - trzynaście dni jazdy.

Zwiedzaliśmy:  Polskie Wybrzeże - całe. Zamki: Malbork, Darłowo. Zabytki: Twierdza Wisłoujście, Westerplatte, Ruiny w Trzęsaczu. Przyroda: Ruchome wydmy w Słowińskim Parku Narodowym, Woliński Park Narodowy, liczne rezerwaty przyrody położone wzdłuż wybrzeża. Latarnie morskie: w Gąskach, w Kołobrzegu. Rozrywka: Park linowy, rejs statkiem po morzu, kryty basen w Dąbkach, plażowanie w Jarosławcu. Zatrzymywaliśmy się prawie we wszystkich nadmorskich miejscowościach, które też zwiedzaliśmy w wysokości siodełka rowerowego.

Awarie:  8 dętek, trzy hamulce, dwa koła tylne (rozleciała się piasta), przerzutka tylna wymiana, szprycha w tylnym kole - centrowanie.

Ogólne wrażenie: niezapomniane dwa tygodnie.